Rate this post
ازل ابد نوں صحی کیتوسے، ویکھ تماشے گزرے ھوُ
Azal abad noon sahee keetose, wekh tamaashe guzre Hoo
ازل ابد نوں صحی کیتوسے، ویکھ تماشے گزرے ھوُ
چوداں طبق دِلے دے اندر، آتش لائے حجرے ھوُ
جنہاں حق نہ حاصل کیتا، اوہ دوہیں جہانیں اُجڑے ھوُ
عاشق غرق ہوئے وِچ وحدت باھوؒ، ویکھ تنہاندے مجرے ھوُ
مفہوم:
ہم نے ازل سے ابد تک کا سارا کھیل تماشا دیکھ لیا ہے۔ چودہ طبقات (تمام کائنات) باطن کے اندر پوشیدہ ہیں جہاں عشق ِالٰہی کا مستقل ٹھکانہ ہے۔ جنہوں نے اپنا مقصد ِحیات (دیدار و وصالِ الٰہی) حاصل نہ کیا وہ دونوں جہانوں میں تباہ و برباد ہو گئے۔ صرف عاشق ہی اہل ِدنیا کی فضولیات اور ہنگاموں سے منہ موڑ کر وحدتِ ذات میں غرق ہو کر ’’عین ذات‘‘ ہو گئے ہیں۔
لغت:
الفاظ | مفہوم |
---|---|
ازل | ابتدائے کائنات ، آغاز |
جنہاں | جنہوں نے |
ابد | منتہائے کائنات |
کیتا | کیا |
نوں | کو |
دوہیں جہانیں | دونوں جہانوں میں |
صحی | صحیح |
اجڑے | اجڑگئے، تباہ ہو گئے |
کتیوسے | کیا |
وچ | اندر |
ویکھ | دیکھ |
وحدت | ذاتِ حق تعالیٰ |
چوداں طبق | تمام کائنات جو ’’کُن‘‘سے تخلیق ہوئی |
تنہاندے | اُن کے |
دِلے دے | دِل کے |
مجرے | ناچ گانا، فضول کام یہاں دنیادار |
آتش لائے حجرے | عشق ِ الٰہی کی آگ نے مستقل دِل میں جگہ بنالی |
لوگوں کا دنیا میں مشغول ہونا مراد ہے |